DuyguTuzcu Slm kızlar 8+5 hafta bebek gelişmemiş kalp atışı yok kürtajla aldırcam Reyap Hastanesinde kürtaj olan varmı???
Mrv1234 DuyguTuzcu canim kurtaj olmadim allah yardimcin olsun ama kurtajdan sonra 6 ay 1 sene veya doktor soyler belli bi zman korunman gerek rahim toparlanmasi icin ama daha sonrasinda hamile kalabiliyosun yine tekrar hatta biraz daha yuksek kalma oranin canim allah yardimcin olsun
minnakfasulyecim Mrv1234 6 ay 1 sene mi? Abartmadınız mı biraz, 3 ay ilişki yasağı konuyor sadece bazen daha bile az.
Mrv1234 minnakfasulyecim valla canim cevremdeki herkes o sekilde yapti bekledi rahim kendini toparlayana kadar kimse istemiyo acikcasi cevremde olanlar o sekilde iliski yasagi o skeilde olabilir ama yani rahim kendini toparlasin istiyorlar dedigim gibi kurtaj olmadim yanlisda biliyo olabilirim ki ben iliskiden bahsetmedim hamile kalma olayindan bahsettim
Sermec minnakfasulyecim ben kürtajdan 2 adet sonra hamıle kaldım su an Allah nasıp ederse 28+1 haftalık hamıleyım yanı doktorum en az 3 ay demişti bana
minnakfasulyecim Mrv1234 Kendileri yapmıyordur o ayrı bişey ama doktor çok çok riskli kötü bi durum olmadığı sürece o kadar yasaklamaz.
Naimegrgc_01 Ben de kürtaj oldum canım zaten hiçbirşey hissetmiyorsun 10-15 dk bir işlem doktorum bana sadece 2 haftalık bir yasak koydu üç ay düşünme dedi 2 ay sonra hamile kaldım çok şükür şu an tekrar hamileyim 22 haftalık olduk bile ☺️