Kızlar bugün saat 14.00 da kontrlm var.detaylı ultrason olmadm henüz.bugün hemen detaylı ultrasona girebilirmym acaba.özele gidiyorum ben.çok heyecanlıyım...1 aydır bebeğimi görmüorum.boyu kilosu ne alemde nasıl çok merak ediorm.dua edin banada olurmu bi problem çıkmasın...