Happyprincess Kızlar az önce hastaneyi aradım doğum ücretleri hakkında bilgi vermediler. Mem Arjen Yıldırım 'a gidiyorum. Normal doğum ve sezeryan doğum ücretleri hakkında bilgisi olan var mı?
Suveydaa Happyprincess Doğumu cihanpolde mi yapacaksınız ? Bende oraya Enes Beye gidiyorum ama çok kararsızım doğum konusunda 🙄
Ebru_1994 Happyprincess normal doğumu ebeyle yapacaksan hemde özelde bence Parana yazık etme devlette yap aynı
Happyprincess Ilknur_emin sezeryana bana 1700 dediler 2 hafta önce. Evet doktorlar sezeryana giriyormuş sadece
Happyprincess Ebru_1994 devlet çok kalabalık ve ortam pisdir düşüncesindeyim. Özele gittiğim hâlde bile bekleme salonundaki koku 🤢🤢
Ebru_1994 Happyprincess ben devlette sezaryen oldum mecburi sezaryen ama memnunum temizdi yani ama herkesin bütçesine göre bütçem olsaydı bende isterdim özelde tabi eşim pahalı diye istemedi Happyprincess İstanbul mu?
Suveydaa Ebru_1994 kızımda Balıkesir devlet hastanesinde sezeryan oldum ve çok çok memnun kaldım anestezi den hemşiresine kadar çok iyi yaptılar işlerini ama şuan Nusaybin’deyim devlete ne yalan söyleyim güvenemiyorum çok kararsızım 😶
Happyprincess Ebru_1994 istanbul olsa bende devlete giderdim. Ama mardindeyim . Malesef yerli halkta temizlik anlayışı sıfır