Damla3234 evet adet sancısı gibi ağrılarım vardı. Doktorum o ağırların ilk 3 ay normal olduğunu söylemişti canım. Benim kullandığım progestan içinde de 15 adet vardı. Bazıları fitil olarak kullanıyormuş bazıları hap şeklinde içiyormuş. Ben fitil şeklinde kullanamadım ağızdan hap şeklinde içtim ilk bir hafta çok yan etkisi oldu ama daha sonradan alıştı vücudum. Çok faydalı güvenli bi ilaç canım hiç aksatma devamlı kullan ve uzanıp dinlenmeye çalış geçecektir en kısa zamanda canım gebelerin %60 da görülen bişeymiş bu kanama alanı zaten