S-e27 Kızlar merhaba prilam dr kullanmak istiyorum dayanamıyorummm😒bir sorum olacaktı ben triod ilacı da kullanıyorum aynı zamanda ve folik asit . Siz ne yaptınız prilam kullanırken folik asit de içtiniz mi aynı zamanda
Ayaydn Bende sabahları asırı derecede mide bulantım vardı ve yemkelerden tiksinme basladı doktoruma söyledim prilam dr verdi ve bana cok iyi geldi iki hafta sonra burakıcam .Fılik asitte ilk 3 ay için cok önemli