Benim durumumda olanlar anneler hamileliginiz nasıl geçti şuan 8 haftalıgim 2 tane alfamed kullanıyorum.Internette öyle kötü seneryalor var ki çok korkuyorum ilerleyen aylarda daha kötü olucak diye
Bu süreci sağlıkla tamamlıyor ve tamamlamis olan anneleri merak ediyorum.