Cansudincer ben hep normal doğumdan korkmuştum nedense hem çok istiyordum hem korkuyordum. Doktorum gaza getirdi sen yaparsın edersin diye. 14 saat sancı çektim bebe aşağı inmediği ve açılma olmadığı için sezeryana alındım. Doktorumu saygıyla anıyorum şuan 😂