Seferdeniz1 Aynur12 geçen ayın 18 i gibi gitmiştim o zaman benimde bebek ters dedi .bu ayki kontrolüme 15 gün var ama şekil değiştirdiğini sanmıyorum tekmeler güçlü her yerden şükür
Bgiritli94 Aynur12 ahh gözünü korkutmak istemem ama kızım nisan 6 doğumlu şuan 5 yaşında çok fena huyu var sinirli inatçı şuan ikiye hamileyim 21 mart normalde doğum tarihi ama allah'tan sezaryen olacağım da 10 15 gün erken gelecek balık olacak 😄😄😄 ama öyle de güzel huyu var ki kıskançlık nedir bilmez ve çok merhametlidir sağlıkla kucağına al inşallah
zengooo Aynur12 koç burcuyum kendimi çok seviyorum ama tanıdığım tüm koçlar acaip bencil oluyo sadece bu dünyada kendileri varmış gibi.aslida onlar için iyi birşeyde çevreye zarar.ama çalışkan olurlar neşeli olur gözleri ve disleri çok güzel olur
Adel001 zengooo gözlerim ve dişlerim her zaman herkesin dilinde gerçekten🙄 annemde koç annemin gözleri büyük ve simsiyah dışlerininde kendisinin olsuduğuna kimse inanmıyor. Benim gözlerim rengini değişiyor,dişlerimde maaşallah çok düzenli. Gerçektenmi öyle?
Feriha Aynur12 canım benim bebeğe de ters dedi doktorum daha doğrusu yan duruyor dedi bunun bi sıkıntısı olur mu bilmiyorum ama tekmeleri yan taraflarımda hissediyorum hep sen de öyle mi hissediyorsun göbeğin aşagısında hissetmiyorum ya solda ya sağda
Aynur12 Feriha normal canım ters durduğu için saga sola baskı yapıyordur benimkide sağa bazen sola toplanıyor rahime doğru vuruyor normal yani korkma 😊
Adel001 Aynur12 aslında sizde o yok galiba bizde her kesin doğduğı yılınında bi hayvan oluyor onunda özelliklerini taşıyor. Misal ben koç burcu yılan yılıyım. Yılanın özellikleri huy konusundan falan ve göZlerim benziyor.
zengooo Adel001 valla benim de öyledir gözüm ve dişim büyük ve koyudur.mesela Ezgi mola pelin akil nurgül yeşilçay Özge ozprinci bak İrem derici okan Bayülgen hepsinin gözleri büyük dolunay soysert.bide kafa yapilarida büyüktür.vucuduna oranla koç başı gibi olur ben daha küçük yüzlü bı koç gormedim.yalniz hep bizim dediğimiz olsun istuoruz çok zor helede koçan baliksa😀
Adel001 SedaveSusam ya yok bizim bi tek bazı konularda zıtlığımız oluyor 😂😂😂 biraz didişiyoruz trip trip😂😂 sonra barışıyoruz . Yoksa oda benim gibi eğlenen konuşan gülen şakalaşan insan 😂😂 ama tutdumu Allah kolaylık versin😬
ezoterik Ya ben de sinirdayim kocta olabilir balıkta ama koc burcuna hep yaramaz inatçı falan diyolar ki annem de koç bi de ben akrebim ama kocam da balik o da bi alingan bi tripli yani bilemedim ne olsa iyi ama yine de biraz daha baliktan yanayim sanirim🙈