Bilgesvsci Kizlar cinsiyetini kacinci haftada ogrendiniz ? Ben 14+4 um bugun gidecegimsizce gorunur mu ? 🥰
Busimss Bilgesvsci eğer bebek uygun pozisyondaysa görünür ☺️ İnsallah gönlünüzdeki gibi hayırlı evlat olsun
aysehatuunnn Bilgesvsci bende dün öğrendim 14+4tüm oğlum kendini gösterdi 💙 çok kıpırdadı uygun pozisyonda yakalamak zor oldu ama gördük çok şükür oğlumuzu 👶🏻💙
Bilgesvsci Busimss insallah Rabbim herkesin kalbine gore versin herkes hayirla saglikla alsin kucagina 🥰
Bilgesvsci rumeyssa baska bir doktora gidecegim kendi doktorum 5 aylikken belli olur demisti 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
aysehatuunnn Bilgesvsci amin inşallah size de önce cinsiyeti öğrenmeyi sonrasında sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🥰
siyahbeyazz Bilgesvsci 3 aylıkken öğrendim ilk kız dedi sonraki gidişimde erkek demişti şok geçirmiştik eşimle birlikte 😇
Mervemia6 siyahbeyazz ya bende pazartesi tam 12 haftalık oluyorum acaba öğrenir miyim yaa çok heyecanlıyım😍😍😍😍