minigimiz bende 33 haftamdayım, baya zorlu kasintilae ama ihmal etmeyin karaciğer emzimlerinden kaynaklı falan da olabiliyor bazen doktorlar tahlil etmeden direkt krem önerisinde bulunuyor, alt ve ast değerlerine mutlaka baktirin. Ben baktirdim onda bir şey çıkmayınca egzama denildi. Allah hepimize kolaylık versin