Tnrklc12 kesinlikle aynı fikirdeyim bende aynı süreçleri yaşadım ve kendimi şununla motive ediyordum çok şükür bebeğimde ve bende herhangi bir problem yok karnım çok olupta sağa sola dönerken uyurken zorlul yaşıyacağıma onlar gibi en azından rahat zamanlarımın keyfini süreyim diyordum 😂😂