Ben iki hamileliğimde de bulantı ve kusmayı hiç bir şekilde geçiremedim. Hiç bir şey bastırmadı. Sabretmek ve zamanla geçmesini beklemek lazım. Yiyebildiğiniz ne varsa ondan yemeye çalışın. Kesinlikle leblebi kraker diye zorlamayın. Onlar da fayda etmiyo. Sadece tiksindiriyo. İlk oğlumda 6 ay kusmuştum. Ama çok şükür bu oğlumda 5. Haftada başlayan bulantı kusmalar 15. Haftada azalmaya başladı. Şu an 20 haftalık oldum tam geçti diyemem ama o haftalara bakınca çok şükür iyiyim. Ama prilamı kesinlikle içmeden yapamıyorum hala yatmadan 2 tane içiyorum. Teke düşünce bile hemen artıyo bulantılar.