Hilaluur01 Kızlar ben 32 haftalık hamileyim ve saat gece 2 den beri uyuyamiyorum bu öksürük yüzünden hastaneye gitsem ilaçta vermezler evde doğal yaptığınız veya aldığınız bitkisel birşeyler var mı ölüyorum lütfen yardım edin 2 günde yıprandım 🤧😖😖
Meralll59 Hilaluur01 kaynamış süt içine karabiber zencefil bal yapıyordum ben.birde hakiki tereyeğı ve bal karıştırıp kaşıkla yiyordum.Allah acil şifa versin 🤲
Busenll Karabiler bal yiyebilirsin balgamıda attırır zencefil limon ıhlamur kaynat içine bal koyup içebilirsin
Nur_arkn Hilaluur01 bende aynı durumdayım karnımın etleri ağrıyor artk öksürmekten yerimden kalkamıyorum göğsümde kapalı doktora gittim dediklerinin bir çoğunu denedim hiçbiride birşey yapmadı yapmıyor atlatamıyorum 3 gündür hafifleyecegine artıyor agrılarım ayak parmak uçlarım bile agrıyoe doktor antibiyotik verdi parol verdi gönderdi😞berbat durumdaym 36+6haftalığım
NurseB Hilaluur01 bana perebrom şuurp verdi enfeksiyon doktoru kadın doğumda onayladı içebilirsin dedi 2 gün kullandım içim rahat etmedi bıraktım🤦♀️ ama iyi geldi mi evet
Busenll Hilaluur01 acile git sonra kendi dr göster ilaçları zaten gittigindede hamile oldugunu söylersin