Kızlar selam, 30.haftada doktor bebegin boynuna 2 kez kordon dolanmış Ama bisey olmaz dedi sadece sezaryan olabilir dedi.Şuanda 34 .haftayım. Bazı şeyler okudum son aylarda oksijensiz kalıp bebeğe zarar gelebiliyormuş aklım çok karıştı aranızda var mı böyle bir sorun yaşayıp ya da fikri olan? Teşekkürler herkese hayırlı doğumlar 🙏