Akurt Kizlar carsamba gunu saat 1 de asinin ilk dozunu oldum dun hic ilac almadim bu gun kan ilacimi ictim ama icime bi kurt düştü sizce bi reaksiyon olur mu
Yenianneadayi2208 Akurt Hiç bilmiyorum ama post üstte kalsın diye yazıyorum.Bende merak ettim şimdi.Tetanoz olunca kan ilacı içilmiyor mu ki normalde ??
dfnomr Akurt ben aşımın olduğu gunde dahil her gun kullaniyorum canim kimse beni uyarmadi kullanmayacaksin diye bir sorun da olmadi
Minnosizmmm Akurt ben 2 dozda da ilaçlarımı kullandım hatta daha ağır ilâçlarım var yine de bir şey olmadı korkma
Akurt Yenianneadayi2208 kullanilcagini veya kullanilmayacagini bilmiyorum ondan merak ettim de sordum canim
Faray Akurt Sorun olacağını sanmam doktorum, aşıyı vuran hemşire bir zararı olur demediler, okuduğum kadın doğum kitapları da böyle bir sorun belirtmemişler.