Ozlemmmmm Tnrklc12 17 haftaligiiz cankm 25 agustosta geliyoruz insallah simdilik kiz cibsiyetimiz bakalim degisecek mi😄
Brc32 Tnrklc12 18+5 haftalık hamileyim nasip olursa oğlum olacak sata göre 15 ağustos görünüyor doğum😊
Espbulut Tnrklc12 17+4 , erkek bebiş 🙆 değişirse nasıl bir şok yaşarım bilmiyorum bir sonraki kontrolüme 1 ay var 😄
Cemoss Ozlemmmmm benimkide o civarlarda dktor %80 erkek dedi yarn yine gidicem bakalm degisti dicekmi 😂18. Haftamdan gun alyorum artk net bisi soyleselerde bende rahat etsem 😍
Sevda6767 18+3 ben de. İlk haftalarda 18 Ağustos demişti doktorum doğum için. Bi daha sormadım o aralarda çiçeğim gelir herhalde ❤ 🙂 cinsiyetimiz kız. Sağlıklı olsunlar inşallah. Hissetmeye başladınız mı kizçeler
FundaR 19+5, Allah nasip ederse 8 ağustos da inşallah💙 bu arada bebişini hissedenler var mı ağustos anneleri olarak 🙈
Kbrars10 Hafta erkek 💙 agustos 14 gibi görünüyor ama sezeryan olacagı için daha erken olur diye düşünüyorum 😁 saglıkla gelsinler inşallah 🙏🏻
FundaR Kbrars10 maşallah çok güzel ben de bugün sanki bir kıpırtı varmış gibi hissediyorum arada da emin olamıyorum 😂
Ozgulyuksel SyhnHtp aynıyız 18+1 18 agustos dogum denıldı bakalım gorelım😂 veee bır kızımız daha olucak ınsaallah..17.haftadan ıtıbaren hıssedıyorum cok sukur kuzumu😍💕
SyhnHtp Ozgulyuksel benim ilk hamileliliğim bir kere hafif bişi hisettim ama emin olamadım ki 🙈 merakla bekliyorum hissetmeyi artık 🙂 sağlıkla gelsin kızçelerimiz 🙂