Selam Güzel Anneler Esenler Dörtyolda bulunan özel avicenna Hastanesine giden varmı ? Şimdiki gittiğim özel hastanede yenidoğan ünitesi yok doğumda acil birsey olsa önlem alamazlar doğuma 2ayım kaldı eşime arkadaşı önermiş o hastaneyi normal doğum 1750 tl imiş daha önce bu hastaneye giden oldumu nasıl?doktorlar iyimi ?