17 haftalık hamileyim ya sürekli ama sürekli kasık ağrım var öldürüyor beni geçmek bilmiyor illet şey bu kadar olmamalı ya ağlıycam artık 5 dk da bir sürekli giriyor yaklaşık 2 haftadır böyle hayır kasık ağrısı olur ama yatınca geçer dimi yada ara da olur bu öyle değil ben devlet hastanesine gidiyorum devlete gidenler rahim uzunluğunuz ne zaman olçüldü kaçıncı haftada acaba onda mı bir sorun var ondan mı oluyor diyorum nolur cevap verin