Anneolcam Kızlar merhaba 5+3 ve dünden beri başlayan bel ağrısı uyuyamıyorum. Yurt dışındayım şuan saat 4:43 dön dön yatamadım kalktım oturuyorum. 2 düşük yaptım korkuyorum yine olabilir mi die ama çok iyiydim bel ağrısı yeni başladı nasıl geçer yardım edin lütfen ve dua 😔🤲🏻
zelis63 Anneolcam canm bende o sürede bel ve ğöğüs agrısı yasadım normal demişlerdi bana ama çok aşırıysa gitsen bakarlar belki ama bende yurt dışındaym herseye normal diyolar 🤷♀️
kitapkurdu Anneolcam ah ah çok iyi bilirim o bel ağrısını. Bana en iyi gelen şey yüzüstü yatmaktı. Ve 10dakika arayla 10 dakika sıcak su torbası. Uzun uzun tutma. 10 dakika tut 10 dakika bekle. Bol bol yürü ben yürümesem geçmezdi. Sırtüstü yatma baskı oluşur daha fazla ağırır
Ftsctn_20 O dönemde bel ağrısı yaşamadım sadece halsizlik ,sürekli uyku , kusmalar falan yaşadım , doktora gittiniz mi.
zelis63 Anneolcam ewt canm ama ciddi bir sorunla karşılaşmadım ilk haftalar enfeksiyon kaptım acilde öncelik verdiler çok ilgilendiler ama hepsi güler yüzlü kananam falan olursa durma hemen git müdahale ederler zaten
Anneolcam kitapkurdu burda hiç bişey yok eko istiyoruz keseye bakılsın 2.ayın 14 gün vermişler ☺️ Cinsiyeti de birlikte öğreniriz İnşALLAH artık
Anneolcam zelis63 hiç bişey de yapmıyorlar 2 düşük yaptım onlar yüzünden canım. Zaten bi Güler yüzlüler başka. Bişey yok. Düşer diyorum düşerse yapacak bişeyimiz ypk dediler Rabbim bunu bağışlasın hayırlısyla artık olan oldu
zelis63 Anneolcam ben belçikadaym canm ciddi bir durum yoksa ilk kontrolu 8. Haftada veriyolar sana kaçta verdiler ama bana kaçta verdiler biliyor musun 11. Haftaydı artk bebeğin her yeri oluşmuştu şükür ki sorun yoktu
Anneolcam zelis63 Bana 10. Haftaya randevu verilmiş canım. İnşAllah bi sorun yoktur ben 2 düşük yaptım die korkuyorum yoksa önemli deil geç olsun ama sorunlu geçince diğerleri 🤷♀️
Damla3234 Canım benimde 1 tane düştüğüm var 7 haftalıgım 2 hafta önce yerleşme dediler şimdi kanallarda kanama var az da olsa düşük riskin var dediler bugün bence mutlaka görün doktora
Anneolcam Damla3234 benim kanamam yok çok şükür sadece bel ağrım var oda normal die düşünüyorum bide dün asljnda kendimi yordum temizlik falan die
Damla3234 Anneolcam kanama bendede yok senin için dedim 2 hafta yerleşme flan dediler bugünde böyle dediler amacım seni korkutmak değil senin için söylüyorum
Anneolcam Damla3234 Biliyorum teşekkür ederim canım ama yurt dışındayım gitsem de bişey yapmıyorlar ki sadece normal diğip eve gönderiyorlar. Türkiye de doktora gitmiştim Iço bana progeteron verdi onu kullanıyorum şimdi bel ağrım geçer mi bilmiyorum 🤷♀️ Allah hepimizin yardımcısı olsun Evlatlarımzı kucağımıza almayı nasip etsin
Anneolcam zelis63 çok az var canım biraz sıcak uyguladım sanki ağrı yukarı doğru çıktı çok şükür gece gibi deil 🤲🏻