Çarşamba sabahı doktorum sabahtan gel suniyle doğumu başlatıcaz dedi 2 cm açıklıgım ve rahimde yumuşamam vardı sabah erkenden geldim heycanve korku bir aradaydı 9 gibi suni sancı takıldı ve bennyattım saat 12 olmuştu ama ben sancı hissetmiyordum ama açıklıgım 5 cm olmuştu gelip gidip hemşireler hissetmiyormusunz diyolardı hissetmiyorum diyodum öğlen doktorum geldi alttan muane etti bebek çok yukarda ilk dogum olsa zorlamazdım aama senin ikici o yüzden inmesini beklcez bebegın çokta kilolu degil dedi 300 kiloydu oğluşum saat 2 de açıklııgım 6 cm oldu ama ben yine sancı hissetmiyordum suyumu patlattırlar sancım olsun diye saat 3 gibi 7 cm oldu ama sancım çok hafifti bebek inmiyordu bi türlü ve ben ağlamaya başladım neden inmiyo diye canm ebem şule hanım iyiki ona denk gelmişim beni gelip gidip teselli etti saat 4 gibi tekrar muane oldum tabi bu arada sürekli çömelme hareketi yaptım 8 cm oldu ebem biraz ıkınma çalışması yapalım bebek insin iğce dedi yaptık sonra odama döndüm ama sancılarım arttı son bi saat çok zor geçti yinede dayınılmıcak gibi değildi o yüzden epidural istemedim saat 17:00da beni doğum haneye aldı ebem hadi bakalom bebek insin iğce dedi ben sürekli ıkındırdı geerçekten çok zordu beni ne olur bırak gtmek istiyorum diye aglyodjm sezeryana alın ölücem falan derken artık ıkınmakta istemiyordum ama ebem çok ugraştı saolsun beni baya bi zorladı 17:30 doktorum geldi onada olmuyosa zorlamyın ne olur uyutun beni diye ağladım baya gerçekten son an çok zor o ana kadar çok kolay geçmişti doktorumla ebem bir oldu ebem karnıma bastırdı ama benm oğlan gerçekten çok şnattı ayaklarıyla beni geri itikliyo senin oglan dedi zorla 17:33de bebegim balık gibi kaydı gerçekten çok büyük bi rahatlama oldu bebegimi yanagıma koydular öpmeye doyamadım 3 dikişim oldu ama ben hepsini hissettim gerçekten kızımda hissetmemiştim dikerde hisettim ama pek umrunuzda olmuyo bözünün bebekte oluyo güzelligine bakmaya doyamıyorsunz şuan yanımda bana bakıyo Rabbim herkeze nasip etsin bu duyguyu inşaAllah ❤️ Normal dogumun son anı zor ama kızlar gerçekten bittikten sonraki rahatlıgı bebekle rahat ilgilenme gibisi yok
size tavsiyem doğumdan 3 hafta önce göğüslerinizi sürekli sıcak suda masaj yapın uçlarını uyarın hemen sütünz geliyo ve acı olmadı emzirirken Çok hurma yedim son 2 hafta günde 7 ile 11 arası belkide ondan sncılarım çok olmadı ...Darısı tüm hamişlerin başına Hepinize kolay doğumlar ❤️❤️😘☺️