17022020 Merhaba arkadaşlar bu haftalarda saçını boyatan,ombre yaptıran varmı? Diplerim çok açıldı ve kg,sivilce derken iyice kendimden soğudum ve değişiklik istiyorum 😓
Au-Krm23 17022020 ben tam haftasını hatırlamamakla birlikte ombre yaptırdım . Tabi dip boyasız kendi saçımın üstüne yapıldı . Saç kökleriyle temas olmadığı için kendi açımdan sıkıntı olacağını düşünmedim , tabi ki bu benim düşüncem .
isimsizbebek 17022020 ben hamileliğim boyunca hiç boy atmadım doktr 3 aydan sonra boyayabilirsin dedi şimdi 34 deyim son hafta komple boyatacağım inşallah saçlarım aşırı beyaz
17022020 Au-Krm23 Bende aynı düşüncedeyim saçım tonunda yaparlar diye düşünüyorum ama iyi yerde bulmak lazım tabi her kuaför iyi değil Malesef 😔
17022020 isimsizbebek Aynen bende kimseye sormadan kendi isteğimle riske atıp boyatmak istemedim ama şuan da dipleri ellemeden boyatmak istiyorum 😓
Au-Krm23 17022020 iyi arastir kullandığı boyayı felan bilirsen eğer için daha rahat olur . Benim yapan kişi halamdı ondanda kaynaklanıyor rahatlığım 😊