merhaba kızlar..yatarken okadar çok ağrım oluyor ki kalkıp oturuyorum..2 gündüe böğür ağrısı çekiyorum..geçecek diye bekledim ama geçmiyor ve tam olarak neremin ağrıdığını bulamıyorum..böbreğim olabilir mi? sadece dik pozisyonda otururken ağrıyı hissetmiyorum..böyle bir sol böğür ağrısı yaşayan varmı..buarada 32 haftalık hamileyim