Evet kizlar bende dogurdum. 31 haftalikta bizim samcilarimiz çıkmaya başlamıştı ve doktorum bebeği tutmamiz gerektiği ciğerlerin gelişmediğini yoğun bakım sürecinin uzun olabileceğini söyledi ve bana serum takip yatış yaptırdılar ciğer gelistirilerim vuruldu.çıkışımı yaptık ve kesinlikle ayağa kalkmadim lavabo hariç çünkü rahim ağzında da kisalmam cikti. Kaynanamgilde kalmaya başladım her hafta rutin kontroller olmak üzere sıkılaştı veb her hafta sancı derecem daha da yukseliyordu. VEE şükür ki riskli dönemi attık tam bugün 36 haftalık oldum . Ve sabırsız oğlum bugün dogdu. 4 gündür iç çamaşırım saf duru su geliyordu ama kesinlikle akıntı değil çok rahat anlayabilirsiniz ben öyle çok gelmediği için sancım az olduğu için gitmedim ve bugün aşırı bir sancı girdi sabah erkenden geldim hastahaneye 100 lerde ve çok düzenli sancılarım çıktı doktor direk suyun sızıyor dedi ve normal doğum için başladık maratona Sabah 9 dana Aksam 4 e kadar sancı çektim ama bende açıklık ilerlemedi en sonunda doktorum suyun neredeyse kalmadığını ve artk doğuma alinmasi gerektiğini söyleyerek normal giden dogumumuzu Sezeryana çevirmek zorunda kaldık . 4:30 da sezeryana alındım bu arada Genel anestezi olarak aldım evet ilk siz çocuğunuzu goremiyorsunuz ama genel anestezi çok iyiymiş ben ağrı acı cekmedim. Doğumdan sonra sadece bir 15 dk sancı çektim oda serumu falan hazırladıkları süre zarfi. Ve serum daha bitmeden çıkardılar benden ve düşünün hala serum takilmadim kendi kendime yürüyorum ve sezeryanda ciktiktan sonra aşırı kanamaniz oluyor soylim kilot bez kesinlikle 2 tane alın çok şükür şuan kendi kendime yürüyorum oğlumda küveze girmedi 2750 Gr 47 cm doğdu şuan yanımda ve onun kokusunu içine çekince aslında annelik duygusu tatmış oluyor Rabbim isteyen ve bekleyen herkese nasip etsin 🤲💙🧿♥️ sorular varsa alabilirim