Toprakkkk 24+2 haftalık hamileyim. Vücut ısım normal üşümüyorum ama göbeğimin sürekli soğuk olması dikkatimi çekti bu durumu yaşayan var mı aranızda???
Yoncaerim Toprakkkk bebeğinizin cinsiyeti nedir benim işk hamileliğimde böyleydi ayaklarım ben karnım buz gibiydi erkek bebekti
Ozge26 Toprakkkk evet bende yaşıyorum son hafta dayım ısınmaya başladı hafiften şimdide göbeğim kapanmıyor 😂 ama nedendir bende bulamadım
Yoncaerim Toprakkkk yani ondanmıydı bilmiyorum ama benim öyleydi belim bile soğuktu ☺️☺️ Suan cinsiyet öğrenmedim daha ama bunda öyle bir sorunum yok
Toprakkkk Yoncaerim cinsiyetle de alakalı olabilir ya da hamilelikten hamilelige fark da olabilir demekki🤷♀️
Gamzekacanlar Benim de öyleydi suan son günlerimdeyim sıcak t sörtler yukarı dogru cıksa bile 😂😂 kız bı arada bence cinsiyetle alakası oldugunu düşünmüyorum 😇
Edaliiii Kiz bebeğe hamileyim 26. Haftadayız karnım bacaklarım hep soğuk ateş basıyor arada üzerimdekileri çıkarıyorum ama karnım hep soğuk 😂 içerisi sıcaktır umarim 🙏🙏
Toprakkkk Edaliiii aynen ellerim yanıyor vücuduma ateş basıyor ama orası hep soğuk bende bebeğim üşüyo mudur diye düşünmeden edemedim😄😄