Kızlar doktorum çok iyi Bi doktor güleryüzlü bi adam alanında da başarılı ama karnım biraz ağrıyor desem hastane de 2 3 gün yat diyor bana 3tur gittigimde ufacik şikayetimi söylesem hastanede yat diyor. Özele gidiyorum günlük oda 200 tl birkere yattım. Sizce napmaliyim? Doktorumu değiştirsem mı 33 haftaya geldik. Sizce para için mi yapıyor.