Dndu00 Doktorum yazdı ama çok mecbur kalmadigin sürece içme dedi korkuyorum içmeye kullanan varsa aranızda bilgilendirir misiniz?
Aysegnl51 Dndu00 korkma bende başlarda çok tereddütlüydum ama bı şey olmuyor en azından yemeni kisitlamazsin al endiselenme
doganBanu Dndu00 bana hiç bir faydası olmanıştı içsende olur içmesende, en iyisi onzyd bulantı hapı beni hayata döndürmüştü resmen👍
Emk5341 Bana da kullanabilirsin demişti. Prilam da kullanıyordum. Ama metpamid pek bir işe yaramadı bende. O yüzden devam etmedim.