Benim bu hafta göğüsümden boğazıma bir yanma kusma hissi vardı meğer bu hafta mide yanmaları başlıyormuş reflü diye adlandırılıyor , günde bir tane de olsa kahve içiyordum gün içinde çay tüketiyordum hepsini bıraktım biraz daha rahatladım. Yarında renitolog’a gideceğim bu haftada tetanoz aşım var 🙂 yolun yarısına geldik sizde neler oluyor ?