Ben hamile olduğumu öğrendiğimde tiroit değerim 32ydi. Hamile olduğumu bilmiyordum, kontrole gitmiştim kadın doğuma. Yanlış okumadınız 32. Normali 0-5 arası olmalı ama gebeyseniz 0-2,5 arası olmalı. Doktor bana korunmana bile gerek yok zaten çocuğun olmaz, olsa da düşük olur, zeka geriliği olur dedi. Ve ben o an hamileymişim düşünün. Hemen başka doktora gittim o doktor bana, evet yüksek olması sıkıntı ama bebeği 10. Haftadan sonra etkiler dedi ve halihaZırda kullandığım ilacı yükseltti. Haftada 4 gün 100lük, 3 gün ise 150lik levotiron içiyorum. İlaç değil hatta hormon, biliyosunuz tiroid ilaçları ilaç gibi değil hormon takviyesi olarak görülüyor. Yani bebeğe zararı yok, sizdeki eksiği tamamlıyor o ilaç. Kullanmazsanız sıkıntı. Şu an 35+1im her şey yolunda☺️Siz de lütfen canınızı sıkıp bebişi de üzmeyin