Arkadaşlar merhaba. 32+6 günlük hamileyim. Doktorum salı günü idrar tahlili istedi, idrar yollarında enfeksiyon varmış. Üromisin adında tek kullanımlık sulama ilacı kullandım dün gece yatmadan önce. Sabahtan beri de düzensiz kasılmalarım oldu. Yarım saat önce de karın ağrısı oldu lavaboya koştum, afedersiniz ishal olmuşum. Aynı durumu yaşayan ya da bu konuda fikri olan varsa yardımcı olabilir mi? Bu ilacın yan etkisi mi yoksa normal mi? İlacın kutusunu da attım normalde hiç atmazdım. Internette araştırdım ama bişey bulamadım açıkçası.