Ummugumus Arkadaşlar çalışıyorum ve dogum iznine ciktm ama kafama takilan bi sotu var.ben doktora gittm ve son adet tarihine gore 31+4 ken doktorum bana 32.hafta iznini başlattı. Sizce bir sorun var mi.32 haftaya girmismi oluyorum.
Selcen Ummugumus bende bugün çıktım cuma normalde 32 olucam ama 32 le uyumlu çıkıyor raporda da 32 yazıyor umarım birşey olmaz 2 günle
Ozlemhuslu Ummugumus peki şunu öğrenebilirim miyim bebek ne kadarlıkken işe dönüş yapılıyo ve ne kadar sürede maaş alabiliyoruz. Toplu almak istemezsek aylık maaşımızı alabiliyo muyuz😊 (Çok sordum ama öğrenmek için)
Osgem2019 Ummugumus 2 gününüz gidiyor yani öyle düşünün bana dediler ki boşuna şimdiden başlatmayalım birkaç gününüz gider dediler 32+1 de alcam
Ummugumus Ozlemhuslu dogumdan 2 ay sonra ise donmen lazm diye biliorum.yada 6 ay daha ucretsiz izin kullanabiiyorsun.para konusuna gelince dogumdan once bi veriyolarmis sanirim kalanini da dogmdan sonra veriyolarmis.ben de ck bilmiyorm
Selcen Ummugumus bebek 2 kilo olmuş şükür gayet iyi dedi dinlendiğim için de kısalma aynı o yüzden çalışmanı istemiyorum dinlen dedi bende mecbur ayrıldım doğumda erken doğmazsa normal görünüyor canım
Emineyavuz_53 Ozlemhuslu 16 haftayı kullanıyorsun yine . Çocuğunla daha çok zamana geçirmiş oluyorsun tabi dayanabilecek bir iş ise ben dayanamadım 33 de çıktım .
Osgem2019 Ozlemhuslu 37 de ayrılıp 40 da doğurursan Doğumdan sonra 15 hafta kullancaksın yani daynabilirsem bende 37 de ayrılacam erken doğursan da 38 de falan 40 a kadarki 2 haftan yanmıyor onu da ekliyorlar 17 hafta kullanmış olcaksın doğumdan sonra