Ben ıgne olmaktan korkardım ben acıya dayanıklı biriyim ama ilk kez ıns ameliyat olunca biraz endişe edip korkuyo tabi uzun süreli ağrıların olmucak ilk ayağa kalkarken çok az zorlanırsn ondan sonra bol bol yürüyüş bebeginle ilgilenirken bı bakmışsın iyileşmissn hıcbıseyn yok