Kızlar merhaba..36 haftalık hamileyim karnım büyüdüğü için büyük ihtimalle sürekli kaşıntı yanma ve kızarıklık oldu kaşıntı ve yanmasından duramıyorum sürekli nemlendirici yağ kullanıyorum ama sanki fayda etmiyor gibi gözüküyor başka fikirleriniz varmı acil destek nolur