Kizlar gelisemeyen kalbi duan anne karnin 8 9 haftalikken hangi testler vacib bulani soyluyorum yaptirdiklarimi piltilastirmama baktirdim pihtilasmam var evet ama iyne vurunuyordum yani pihtilasmadan dolayi bebek gelisememesi kalbinin atmaması ondan dolayı deyildi 3 dusuk normal sayiliyo ya bende bu 2 birinci daha farkliydi simdide gelişmedigi işin kalbi atmiyordu ve 9 hafta olacakken 7 haftada durmuş toksiplazmadab vermek istiyorum tekrar dusuk yada bende ki gibi olanlar neler yaptirdi lutfen yazin genetik test eger bir daha bebek 3 cu defa ayni olursa ozaman yaptiricaz henuz 20 yaşindayim 1 yillik evliyim ama en onemli olan testler hangilireyise bebegin gelisimine engel ola bilecek bana onlari soyleyin tabiki bilenler bilgisi olanlar ha bu arada doktorum dediki genetik testde birsey çiksa bile zaten folik asit yaziyorlar ki bende sana esine folik asit yaziyorum yaptiricam ama yinede folik asit içiyorum lutfen cevaplarinizi bekliyorum