Cinarbt Kızlar dua edin bana lütfen yarın doğuma gideceğim çok korkuyorum normal doğum olacak suni sancıyla napacagim bilmiyorum duanıza ihtiyacım var Allah rızası için.... İsmim Tuğba...
bakirci Cinarbt Allah kolay bir doğum yapmayı, bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Tuğba. Su gibi geçsin inşallah. Güzel bir hikaye bekliyoruz senden. İyi düşün iyi olacak inşallah 🤲🏻
Aysegul1212ae Cinarbt kac haftaliksiniz suniyi sizmi istediniz inslah saglikli bir sekilde kucaginiza alirisniz
Gullbrk Cinarbt hiç korkma canım dua et inş sagsalim alırsın bebişini kucagına kolay bir dogum olur sonunda minik kuşa kavuşucaksın onu düşün stres yapma
Cinarbt Aysegul1212ae Sagolasin ,39 hafta hayır ben istemedim protein kaçağı çıktı bende o yüzden hemen alınması gerekiyor suni sancıyla
Gulmartin İnşaallah sağ salim alırsınız bebişi kucağınıza hayırlı ve kolylıkla gelsin Allah yar ve yardımcınız olsun çok güzel geçsin 🙌🏻🥰