Seymaert aminn 🙏 benim doğum yapacağım hastanede yenidoğan bakım ünitesi iyiymiş doktorum merak etme dedi buna da şükür, insanların başına neler geliyor. Sağlıklı doğsun da gerekirse küvözde kalsın gelişsin napalımm 😔❤ yine de insanın bebeğinden uzak kalması zordur aylarce karnında alışıyorsun