Mesbas herkes normal yazmış ama bugün gebe eğitiminde 12 saatte 10 dan az hareket ederse ultrasona görünmekte fayda var dedi eğitimcimiz. 25. Haftadan sonra hareketleri takip edin dedi. Benimde 26+4 gündüz bazen seyrek hareket ediyor ama düzenli olarak hatirlatıyor kendini. Hareket diyince akliniza hep tekme gelmesin. Hıçkırık, ayaklarını oynatmasi, yer değiştirmesi, kasılması hepsini takip ediyorum ben bilemedim 🤷♀️