Ben doğum yapmadım ama bir bayan doktor isim vermek istemiyorum hamile halimle bana bağırıp çağırdı hatta ve hatta beni kovdu. Söylediğim tek şey keşke yoğun olmadığınız bir saatte çağırsaydınız dediğim için. Hemşireler ayrı bir seviyesiz tuvalettede hemşire bana bağırdı. Yani kısacası terbiyesizler ordusu