Doktorla ve senin cabanla alakalı dogum bence benim kuzenim özelde özel dedi devlet köpek gibi kapıyor kötü dedi tonlarca para döktü gitti 2 gün şancı çekti açılması olmadı eti çok sıkıydı buna rağmen doğuma aldılar suni şancı ile doğuramadı. Acıdan bayıldı bebeğin kafası kaldı orda öyle vakumla çektiler. Emin ol devlette olsa bunun farkına önce varılır sezeryana dönülürdü. Bu sefer bebek doğdu hastane sorumluluk almamak icin yogun bakim ünitemiz dolu yer yok dedi elimizde solunum sıkıntısı çeken bir bebekle kalakaldık ortada yine devlet hastanesi el attı çocuk şuan 3 yaşında hala ameliyatlara giriyor ölsem özelin önünden geçmek istemem diyorlar
. Seçtiğin hastane tam teşekküllü olsun doktorları iyi olsunda tek eş girmesin doğuma, tek başına da halledebilir kadın. Hepimizi iyi insanlarla karşılaşalım insaAllah