İkinci bebeğin olması dışında , baştan sona her şey ben. 1 gün içmedim yine aynı. 18 hafta oldu, 3 ay bitince geçer demişlerdi ilaçsız mümkün değil . Doktorum bu ilacın hiç bir zararı yok diyor, kussan ve beslenemesen daha kötü diyor. Bırakmayı düşünmüyorum ben.