Bende kullanıyorum imomla beraber 11 hap 2 iğne bir fitil bebeğime kavuşmak için neler neler kullandım. 6 tüp bebekte çok şükür pozitif gördüm ve ilaçları 7. Haftaya beraber eksilterek bırakacağım inş. 13 haftada sadece kan sulandırıcı iğne ve imom kalacak doğuma kadar kullanacağım. Rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin. O kadar çok bekledimki bebeğimi o ilaçlar ne kadar yan etkisi de olsa bişey demiyorum diyemiyorum malesef...