Mihri23 Merhabaaaa hanımlarrrr. Nstde sancı var mı acaba ? 37 haftalığım merak ettim de anlayamadım :)
Buket27 Mihri23 mrb cnm özel hastaneyemı gidiyorsun acaba nts fiyatı ne kadar ayrı ücret diye bılıyorum bende yarın giricem de
Gulmartin Açılmıyor ama 40-60 a kadar normalmiş onun üstüne ve sıklıkla çıkarsa sancı oluyormuş özellikle 80 üstü demişlerdi bana