Tubina ben 😐 ikiz gebeyim ve benim yaklaşık 2 aydır var bu durum doktorum magnezyum takviyesi verdi ancak pek faydası yok, norolojiye yönlendirsem de şuan bir müdahale yapamaz dedi. Şuan 30.haftamdayim gece elimi kapatamayacak kadar uyuşuyor maalesef geçer diyemiyorum 😔 tuz tüketimini azaltın, turşu falan yemeyin ama yine de çözüm olmayacak çok dayanamazsın atel bileklik takarsın dedi bu şekilde devam etmeye çalışıyorum ve sol elim maalesef gündüz de uyusuk