Benim kuzenim 2 çocuğunu da orada doğurdu . Ne kendisi ne de ben hiç bir şekilde önermiyorum . Kadının karnına monitör düşürdüler . Ben muayene için gittiğimde 8 tane erkek başıma üşüşüp ultrason cihazı yok alttan muayene ediyoruz diye dalga geçtiler. Doğumhane yerin 4 kat altında sanki hayvan doğuracak gibi tasarlanmış . Kimseye özel Doğum yeri yok 2 3 kadın ayni yerde Doğum yapıyor yanına kimseyi almıyorlar ne Kocan ne de ailen. Hayatımda gördüğüm en iğrenç hastane.