iyi aksamlar kızlar:) bugun dk randevumuz vardı, 16haftalıkken kız denmisti cinsiyetine bugun erkek dediler:) baya sasırdık :) 20+5günlüğüz kilomuz 427 gr dedi doktor normalmi kızlar? bende 3kg almısım smdiye kadar. eğer eksikse bebeğimin kg alması icin ne yapmalıyım? :)