eylulkbraa Arkadaşlar hayırlısı ile 2 3 haftaya doğumum olacak fakat her üründe olduğu gibi anne yanı ürününde de kararsızım herkes farklı bir öneri de bulunuyor 3 ürün var aklımda yardımcı olur musunuz ? Sizce Park Yatak mı? Kilo Boo Anne yanı mı? 3 in 1 Oyun Parkı Beşik mi? Görsel olarak link paylaşıyorum sırayla https://www.civilim.com/maccon-gold-star-oyun-parki-yatak-hediyeli-70x110-cm-mcgold-siyah https://www.civilim.com/kikka-boo-anne-yani-besik-mavi https://www.civilim.com/ege-baby-3-in-1-oyun-parki-besik-93273
DeryaToprak eylulkbraa bence kesınlıkle park yatak.kat ılave edılebılmesı uzun sure kullanılabılmesı fermuarla acılan göz ve yere yakınlıgı dolayısıyla düşme tehlikesini ortadan kaldırması neresinden bakarsam park yatak cazip gelıyor ve oyle aldım
Glcnazz10 Yeriniz geniş ise oyun parkı iyi ama sallanma şansı yok onlarda var ama sacma bi sallanma şekli var yani tahta olanıda pek tavsiye etmem kullanişlı degil
eylulkbraa Glcnazz10 yanıma alabileceğim kadar yok odanın yatağımın karşısında kapı yanında kalacak park yatak alırsam ilk aylarda da uzağımda olması iyi olmaz diye düşünüyorum
DeryaToprak eylulkbraa kraft calipso 2 modeli benim aldığım inceleyebilirsiniz internetten oldukca güzel
nurellaam eylulkbraa hayır baby&plus anne yani yazin e bebekte var. Park yatak çok çirkin geliyo bana o yüzden almadim
eylulkbraa nurellaam tamam biliyorum müzik kutusu var hatta kahverengi şuan sepetimde bekliyor hatta kararımı 😂 Ne zamandır kullanıyorsunuz 6 ay kullanım süresi var diye biliyorum
nurellaam eylulkbraa ben henüz kullanmadım ama kullananlar var 9-10 ay kullanmışlar. Zaten sonra Montessori tarzı yatak alıp odasını kurmayı planlıyoruz insAllah 😍
eylulkbraa nurellaam çok teşekkür ederim bende montessoriye benzeyen büyüyen beşik takımı aldım güzel oluyorlar önce beşik ileride yatak umarım memnun kalırım ☺️ tavsiye için çok teşekkür ederim ☺️
nurellaam eylulkbraa umarım:) ben hemen o beşikler kullanılmıyor diye anne yani aldım bir de çilek mobilyadan dolap. Daha sonra Montessori yatak alacağım oda yapacağım inşallah:) güzel gunlerde kullansin kuzularimiz😍
eylulkbraa nurellaam ben gündüzleri odasında tutucam ki etrafı keşfetmeye başladığında bilsin yerini ilk aydan keşfe başlıyorlar bende hemen değerlendiricem bakalım işe yararsa hem odasında kaldığında huysuzlanmaz hemde orda vakit geçirmeye alışır