BurinTasKaradag 11+5 günlük gebeyim.. yaklaşık 2 haftadır aşırı derecede mide ve yemek borusu yanması yaşıyorum. Ceviz yenirse geçeceği söylendi yedim tam olmasa da geçirdi. Ancak başka çözüm önerisi olan var mıdır?
Fatma BurinTasKaradag deryaersin bende 30 haftadayım miğde yanmasından uyuyamıyorum oturamıyorum 🙄 soğuk süt içince biraz rahatlıyorum
Roji BurinTasKaradag tuzlu baharatlı yiyeceklerden uzak dur bide doktoruna bunu söyle yanma için şurup veriyorlar o çok rahatlatır şuruptan önce ben doktoruma danışarak Rennie kullanıyordum bayağı rahatlatıyor
Sinemtarak 28 haftalık hamileyim. Yaklaşık bir aydır bendede var. ben soğuk süt içiyorum çok faydasını gördüm. Deneyin bence inşAllah faydası olur. 😊 Rabbim sağsalim kavuştursun bebişlerimize inşAllah. 😍💓
Twinsmother 35 haftalığım ileriki zamanlarda daha çok olucak bu sorun bebeğin büyüyüp baskı yaptıkça 🙂 benimde sadece soda çözüm oluyor bu soruna.
Aksel Aynı sorun bende de var kızlar midem ağzımdan çıkacakmış gibi oluyor süt içiyorum ama pek faydasını görmedim 28+3 gunluguz