Fatmacbc1997 ben iki tane dogum yaptm çok şükür ikiside dikişsiz normal oldu hamileligimin basindan beri günde 1 lt yakn süt ictm son ayda yürüyş yaptm doguma girecek zamanda annem hurmaya okudu yedirdi bana yemin ediyorum 5 dk sürmedi beni iceri aldılar açılman var die çok şükr Allahima