TugceErturk Merhaba arkadaşlar 30+1 hamileyim. Bebeğimin hareketleri yavaşlamaya ve azalmaya başladı sebebi ne olabilir ki.. kontrolüm cuma günü ama yinede sizlere de danışmak istedim.
Dilara_ee TugceErturk bende korkmuştum ama yeri daraldığı için hızlı hareketler değilde yavaş ama daha belirgin hareket ediyormuş.
TugceErturk Dilara_ee belirgin de değil aslında ama bilemedim şimdi ama hiç hareketsiz de değil ediyor ama çok yavaş ve uzun aralıklarla..
Dondu_fdn 30+ 4 ilk üç gün bendede aynı oldu dün akşam döndü kafası aşağıda karnımın altında kıpır kıpır tatlı ye çok az sol tarafına yat bekle hemen geliyor kıpır kıpır 😍🥰
TugceErturk Dondu_fdn ya az önce uyandım yatakta da azıcık bekledim hareket etsin diye etmedi önceden sabahları ediyormuydu onu bile bilmiyorum şimdi niye böyle oldum anlamadım 😔 inşallah canım deneyecem birazdan🤲🏼