mervetopcuu Az once ayaktayken birden bire ıslaklık hissettim cok az Bi su geldı ama agrım yok napmalıyım 33 haftalık hamıleyım bu arada korkuyorum 🙄
mesmesmes mervetopcuu suyun kendiliğinden baya fazla gelecek nst sancı çıkarsa ona göre ilaç yapılır daha günü erken olduğu için ama gelen su yetersiz usg de çocuğun suyunu takip ettir yatarak geçir
HadiceAsaf Belki idrar olabilir su geldiğine eminseniz doktara gitmelisiniz kokusu vs var mıydı? Bildiğin kadarı ile su öyle az az değil bacaklardan alacak ıslatacak kadar geliyor.
Selinsu mervetopcuu bebek asagidaysa baski yapiyodur ondan tuvaletin geliyordur. Canim icin rahat etsin ne olur ne olmaz sen git bi doktora. Cunku bazilarinin suyu sızıntı seklindede olabiliyormuş ben olsam giderdim
EbruIrmakAhmet mervetopcuu ben 17 haftalığım bendede oluyo akıntı diyo doktor ama bilmiyorum artık su gibi çamaşırım ıslanıyo
mervetopcuu EbruIrmakAhmet akıntı oldugu için normalde akıntıya biliyorum ama bu akıntı değildi akıntı gibi de gelmedi
mervetopcuu Şuan hastanedeyim beni nst ye bagladılar esımı de eczaneye gonderdı ler bebegın suyu İle alakalı Bişey varmıs onla olceceklermıs
mervetopcuu Evet dün geceyi hastanede gecirdm cok şükür suyunda Bi azalma ya da dogumu tetikleyen bişey olmamış ilgilenen herkese cok teşekkür ederim 💎🙏❤️