Canan06 benimkuzum muz haşlanmış yumurta ve süt bende bunları yedim 35+3 deyiz 3 kiloyuz doktorum bugün bebeğin.gelisiminn iki hafta önde olduğunu.söyledi 🙂🤰
benimkuzum Aysn__ gecen ay gittigimde 1126 dı 1 aydir gitmiyordum kontrole 29 haftalıktı o zaman simdi perşembe tekrar gidicem
Nurcan126 benimkuzum 29 da normalmiş son haftalar zaten kilo alıyor bebişler . Muz ve kaşar die biliyorum
Hilal_00 benimkuzum evet tam haşlanmış olacak 😊 nesquikli süt de bebeğe çok kilo aldırıyor ben etkisini gördüm şahsen
benimkuzum Aysn__ iyi dediyse iyidir zaten bilerek iyi demez ya doktorda bakalım haftaya perşembe gidicem bende 😊